Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

:iconsaiyukigirl09: More from Saiyukigirl09


More from deviantART



Details

Submitted on
September 27, 2008
File Size
9.4 KB
Thumb

Stats

Views
738
Favourites
17 (who?)
Comments
10
×
Gaze-online chatting part 3

Sorrow~Ruki

XxReixX~Reita

XxGuitargodxX~Uruha

Aoi~Aoi

Drummerboy~Kai


XxReixX has just joined the conversation.

Drummerboy has just joined the conversation.

Sorrow has just joined the conversation.


Sorrow: Hey guys.

XxReixX: Yeah?

Sorrow: I can't find Aoi OR Uruha.

Drummerboy: Dammit.

Sorrow: What happened to your 'no' swearing rule?

Drummerboy: That's before I learned those two were missing.

XxReixX: You think they went to a different music store?

Drummerboy: I dunno...

Sorrow: I checked ALL of the music stores and all the candy stores just incase.

XxReixX: Yeah, Uruha loves candy.

Sorrow: .....

Drummerboy: ......

XxReixX: ......

Sorrow: So, now what? We have a live tonight and BOTH of our guitarists have gone missing.

XxReixX: Wait, I have a plan.

Sorrow: You do?

XxReixX: No, wait, nevermind, I lost it.

Sorrow: -___-;

Drummerboy: Who know what trouble they're causing!

Sorrow: Funny, it's usually me and Rei who cause the trouble.

Drummerboy: What about me?

Sorrow: You're too much of a goody goody to cause trouble Kai.

Drummerboy: Nuh-uh!! T^T

XxReixX: 'Please refrain from swearing' Oh yeah, real bad ass there, Kai-kun.

Drummerboy: Well, you smell!

XxReixX: O___O

Sorrow: Wow, Kai, nice comeback.

Drummerboy: Yeah, that wasn't good, was it?

XxReixX: Nope.

XxGuitargodxX has just joined the conversation.

Aoi has just joined the conversation.


Sorrow: WHERE THE HELL HAVE YOU GUYS BEEN?

Aoi: America.

XxReixX: WTF? YOU WENT TO AMERICA TO BUY FREAKING GUITARS?

XxGuitargodxX: Yep, from Metallica.

Sorrow: Wait, how'd you run into them?

Aoi: We went to their concert and stole their guitars.

XxGuitargodxX: Shhh, it's a secret....

Aoi: *snicker*

Sorrow: You STOLE their guitars?!

Drummerboy: -____-;

Aoi: It's all Kai's fault!

Drummerboy: MY FAULT?!

XxReixX: Wait, Kai's been here with us all along!

Aoi: Who says that's actually Kai you're talking to?

Drummerboy: I AM KAI! D<

Aoi: No, Kai never uses 'D<' for one.

XxGuitargodxX: But Aoi, he wasn't with us when we went to America, you said he wasn't special enough.

Drummerboy: But I'm the band leader! Q-Q

Aoi: Oh yeah, I always think it's Ruki for some reason.

Sorrow: -__-;

XxReixX: Anyways, what are you guys going to do when Metallica wants their guitars back you stole?

Aoi:.....Stole what?

XxReixX: THEIR GUITARS! YOU SAID YOU STOLE THEIR GUITARS!

Aoi: Oh yeah, we were just joking anyways, but we really did go to America.

Drummerboy: ...I'm still sulking.

Sorrow: -___-;

XxGuitargodxX: HA HA AKIRA, WE GOT YOU!

XxReixX: DON'T CALL ME BY MY REAL NAME!

XxGuitargodxX: But...I like it...Q-Q

XxReixX: Ahh, Uru, don't do that....

Aoi: Ha ha, Rei's got a spot for Uru.

XxReixX: You know, Aoi, if I could, I'd throw a fork in your face.

Aoi: What about a spork?

Sorrow: Sporks are fun. I hit my brother with them all the time.

Drummerboy: You guys are weird.

Aoi: SPORK ATTACK!

Drummerboy: OW! Something just hit the back of my head--WHAT THE, HOW'D THIS SPORK GET HERE?

Aoi: Hee hee.

Sorrow: O___O How did you DO that, Aoi?

Aoi: I have my ways.

Drummerboy: I see you from my back window, Aoi.

Aoi: Oh shi-!

Sorrow: Wow.

XxGuitargodxX: Wait, how is Aoi still talking to us then?

Aoi: I have special technology. I'm using my phone.

Drummerboy: Yeah, stop waving at me, Aoi.

Aoi: Fine! T^T See if I get you anything for Christmas this year!

Drummerboy: -_-;

XxGuitargodxX: Oooh, ooh, what are you getting me, Aoi?

Aoi: ....A guitar?

XxGuitargodxX: YAY! ^o^

Sorrow: ...But I was going to get Uruha a guitar!

XxReixX: I was just going to get Aoi and Uruha a guitar.

Drummerboy: Me too, actually.

Aoi: O___O Wow.

XxGuitargodxX: That's a hell of a lot of guitars.

Drummerboy: Aoi, are you crying?

Aoi: No!

Drummerboy: Yes! I can still see you!

Aoi: I shall move now.

XxReixX: Ha ha ha, Aoi cries.

Aoi: Shut up, Reita, we have a picture of you crying too!

XxReixX: Oh yeah....

Sorrow: I cried too. Dammit.

Drummerboy: We all cried.

XxGuitargodxX: ....I miss that live.

Drummerboy: Me too, Uru, me too.

XxGuitargodxX: I'll name it Sally.

Sorrow: You named our live Sally?

Aoi: Who names their live?

XxGuitargodxX: I do!

Aoi: Don't you have a duck named Sally?

XxReixX: It bites me.

XxGuitargodxX: ....O__O

XxReixX: What? It does! I'll show you my mark!

XxGuitargodxX: But it bit you on the butt....

Aoi: O___O Fangirls would be lining up to see that.

Sorrow: OH MY GOD DON'T MAKE ME THINK ABOUT THAT! *hides in corner*

Aoi: Ha ha, Ruki's in his emo corner.

XxReixX: Ruki, what did I tell you about going into the emo corner?

Sorrow: MY EMO CORNER! NO ONE TOUCH IT!

XxReixX: This could be a while....

Aoi: Wait, how long was he in there last time?

XxReixX: Five days.

Aoi: Oh yeah..

XxGuitargodxX: Ruuuuukiiiiiiiiii

Sorrow: No!

XxGuitargodxX: RUUUUUUKIIIIIII

Sorrow: I'm not COMING out!

XxGuitargodxX: RUUUUUUUUUUUUKKIIIIIIIIIII

Sorrow: NO!

Drummerboy: I got cookies!

Sorrow: I don't like cookies.

XxGuitargodxX: *le gasp*

Sorrow: ......

XxReixX: Ruki, come out of the damn emo corner.

Sorrow: No.

XxReixX: Yes!

Sorrow: NO!

XxReixX: YES!

Sorrow: NO!

XxReixX: YES!

Sorrow: NO! NO! NO!

XxReixX: YES! YES! YES!

Sorrow: NO!

XxReixX: NO!

Sorrow: YES!....YOU TRICKED ME!

Aoi: He got you goooooood.

Sorrow: Well, I'm still not coming out.

XxReixX: That's it, I'm coming over there.

XxReixX has just left the conversation.

Sorrow: ...He is coming over, isn't he?

XxGuitargodxX: Ruuuukiiii

Sorrow: STOP THAT!

XxGuitargodxX: Aoooooiiiiiii

Aoi: Hi Uruha.

XxGuitargodxX: HI! ^^

Drummerboy: Just get out of the corner, Ruki, it might save you a few bruises.

Sorrow: No. He's not going to-

Aoi: Ruki?

Drummerboy: Ruki? O___O

XxGuitargodxX: Ruuuuukiiiii?

Sorrow: ajklejklyiaerklga.....

Aoi: WTF?

Sorrow: This is Reita, Ruki is out of commission as of now.

Aoi: Hi Reita.

Sorrow: Hi.

Sorrow has just left the conversation.

XxReixX has just joined the conversation.


Drummerboy: You know, as soon as he wakes up he's just going to go back to his emo corner.

XxReixX: I know, that's why I dragged him to my house.

Aoi: O___O

XxGuitargodxX: Poor Ruki.

Aoi: He asked for it.

XxReixX: Yeah.

Drummerboy: I hope you didn't give him too much of a headache.

XxReixX: Oh...

Drummerboy: REITA! >.<

XxReixX: Hey, he didn't listen to me so he got what he asked for.

Aoi: Yep.

XxGuitargodxX: Ruuukiiiii.

XxReixX: Seriously, Uruha, you can stop that.

XxGuitargodxX: 'Kay boss.

Aoi: Since when do you call Reita boss?

XxGuitargodxX: I dunno....>.>

Aoi: Poor Ruki, he never asked for this, you know?

XxReixX: Don't make me come over there Aoi.

Aoi: What are you going to do? Chase me down the street, duck butt?

XxReixX: What. Did. You. Just. Call. Me?

Aoi: Duck butt, duck butt.

XxReixX has just left the conversation.

Aoi: Oh shi-

Aoi has just left the conversation.

Drummerboy: O____O I better....go after them....

Drummerboy has just left the conversation.

XxGuitargodxX: Ruuuuuukiiiii, Reiiiiiittaaaaaa, Kaaaaiiiiii, Aoooooiiiii......

XxGuitargodxX has just left the conversation.
Ha ha, I get so bored, you may see part four pretty soon too. >.> <.<


Poor Aoi....>.>
Add a Comment:
 
:iconj-rockislife:
J-RockIsLife Featured By Owner Jun 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Hahahahaha I love Uru in this one
Reply
:iconreno-luv:
Reno-LUV Featured By Owner Jan 30, 2011
omflog....thats thats...amazing xD xD xD xD xD
Reply
:iconsaiyukigirl09:
Saiyukigirl09 Featured By Owner Feb 8, 2011  Hobbyist Writer
Ha ha ha thank you XD
Reply
:iconyuukiyotobari:
YuukiYotobari Featured By Owner Feb 3, 2010  Student Writer
I laughed my ass off!:D
Reply
:iconsaiyukigirl09:
Saiyukigirl09 Featured By Owner Feb 3, 2010  Hobbyist Writer
I'm glad I tickled your funny bone! :3
Reply
:iconyuukiyotobari:
YuukiYotobari Featured By Owner Feb 3, 2010  Student Writer
duck butt:giggle:Love that!
Reply
:iconsaiyukigirl09:
Saiyukigirl09 Featured By Owner Feb 4, 2010  Hobbyist Writer
Hee hee I was on something when I wrote that lol
Reply
:iconyuukiyotobari:
YuukiYotobari Featured By Owner Feb 4, 2010  Student Writer
:giggle:
Reply
:iconjapanfreak01:
JapanFreak01 Featured By Owner Dec 28, 2009  Hobbyist General Artist
hahahah
omg
uruha XDD with his yelling out names
your gazette online chats are <3 :love:
Reply
:icontakami-yuyu:
Takami-YuYu Featured By Owner Sep 29, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
xDDD
OMG!!
I love that.
But poor Aoi and poor Ruki
Reply
Add a Comment: